Beachboy - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu Beachboy - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu

Beachboy

Door: webmaster

02 December 2008 | Aruba, Oranjestad

Bon dia amigo's

Het is alweer bijna een maand geleden sinds mijn laatste bericht dus het word maar weer eens
tijd voor een kleine update. Misschien ben ik inderdaad al helemaal aan het arubaanse tempo gewend ;)

Sinds 3 weken werk ik bij het amsterdam manor hotel als beach waiter.
Dat houd in dat ik in een klein barretje van zo'n 30 m2 midden op eagle beach gasten van het hotel en wat verdwaalde nederlanders moet bedienen vanaf 's morgens 11.00 tot een uurtje of 7.

Ik ben voornamelijk in de bar bezig om bestellingen op te nemen, eten te serveren en uiteraard cocktails te maken. Uiteraard heerst er een uitermate ontspannen sfeertje hier en vooral de Amerikanen geven altijd goeie fooien.

Na Happy hour moet ik dan vaak nog helpen om het restaurant op het strand op te zetten en bij drukte mee helpen met het
hosten van gasten. Als straks het hoogseizoen begint eind December dan zal dit steeds meer worden.

Inmiddels hebben we hier ook alle extremen gehad die je maar kan wensen. Na de orkaan hebben we een we een tijd mooi
weer gehad maar tot 3 dagen terug hebben we 12 dagen achter elkaar regen en bewolking gehad. Dit schijnt op aruba nooit
voorgekomen te zijn de afgelopen 15 jaar.

Door het vele water heerst er nu ook een gigantische muggenplaag. Volgens de locals hier is het ook nog nooit zo erg geweest
dan dit jaar. Alle middeltjes hebben we inmiddels al uit geprobeerd maar je blijft krabben...

Naast het werk is er natuurlijk zat te beleven hier, we gaan hier ongeveer 3 keer per week stappen en de andere avonden zijn
gevuld door een potje voetballen, quizzen bij de plaza, naar het casino, de arbubaanse cafe'tjes afgaan of lekker chillen
op het strand.

Ik heb hier onder wat foto's bijgevoegd van de beachbar, het restaurant en nog wat andere om een betere indruk te krijgen van alles.

• 03 December 2008 - 10:40

Breukie:

Hehe, ziet er zeker relax uit, alleen nog een snookertafel daar op het strand en dan is het helemaal voor elkaar.

• 05 December 2008 - 15:47

Jaap:

Joh mooi strandtentje... Maak nog wat meer foto's van uitgaan enzo... ben benieuwd.

laterss