Einde vakantie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu Einde vakantie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu

Einde vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2008 | Aruba, Oranjestad

Het bevalt me nog steeds prima hier op Aruba, dat kan ook bijna niet anders want ik heb tot noe toe nog lekker rustig aan gedaan en genieten van het leven.

Na de hete eerste weken is het inmiddels wat af gekoeld hier en de straten staan geregeld blank van het water.

De afgelopen weken ben ik wel druk aan het solliciteren geweest.In het ultieme laag seizoen hier
is een stuk lastiger dan ik me van tevoren had voorgesteld. Overal waar je vraagt kun je je nummer achter laten om vervolgens niet terug gebeld te worden. maargoed het heeft uiteindelijk wel tot resultaat geleid.
Ik kan a.s. woensdag beginnen bij een restaurant genaamd 'taste of belgium' dit ligt niet aan het strand maar wel vlakbij de high rise hotels
en je hebt er prachtig uitzicht op de fonteinen.
Ik moet waarschijnlijk gewoon kelneren dus dat moet ik nog wel even onder de knie gaan krijgen.

Het huis zit hier inmiddels ook goed vol, we wonen hier inmiddels met zijn 7en. Alex, mijn huisbaas, Rosie,
zijn vriendin, Stefanie (lerares), Kristina (Stage), Koen (Stage), Eline (Werken voor 6 maanden) en ikzelf.
Aangezien iedereen van ons andere werk tijden heeft staat de hele straat inmiddels ook vol met auto's.

Afgelopen zaterdag hebben we hier eerst met zijn allen Nederland - IJsland gekeken en 's avonds hier op de veranda gebarbequed. Alles top geregeld, alleen ik heb helaas wel de halve zondag middag zitten boenen op dat klote ding met vast gebakken kip, worst en andere zwart aangebakkken vlees.
Daana nog snel even naar het strand gereden Voor een heerlijk verfrissende duik en een paar biertjes met Jordy en Jen
bij Bugaloe gedronken.

Ik ga nu even met stefanie naar oranjestad om een zwarte broek en schoenen te kopen.

Binnenkort zal ik nog meer foto's uploaden.

  • 14 Oktober 2008 - 09:14

    ML:

    hoi kerel
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, Nu alleen nog aan het werk, en ook dat zal goed gaan. Een perfect eiland voor een super leven. Voordat je het weet hecht je je zo en ga je niet meer terug naar dit vieze natte koude winderige nederland. hou je haaks
    groetjes marie-louise

  • 14 Oktober 2008 - 09:16

    ML:

    hoi kerel
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, Nu alleen nog aan het werk, en ook dat zal goed gaan. Een perfect eiland voor een super leven. Voordat je het weet hecht je je zo en ga je niet meer terug naar dit vieze natte koude winderige nederland. hou je haaks
    groetjes marie-louise

  • 14 Oktober 2008 - 13:49

    Chiel:

    Jo moat,

    goed bezig hoor!keep on the good work :)

    zorg wel dat je vrij krijgt voor
    Cartagena he
    here we come :P

    groeten van will en mij

  • 14 Oktober 2008 - 14:54

    Manon:

    eej bruder,
    Super mooi zeg! En wat fijn dat je werk hebt. Dat kelneren moet te doen zijn toch? Hier ook alles okay. Vanavond de eerste pufcursus en vrijdag krijg ik de 4d echo. Zal is kijken of ik je daar een stukje van kan opsturen. Kun je kijken hoe je neefje of nichtje eruit ziet.
    Nou heel veel succes daar nog en je hoort snel weer van mij.
    Groetjes je dikke zuster

  • 15 Oktober 2008 - 19:26

    Bijna Sarah Pien:

    Hoi Emile,
    Zo te lezen en te zien gaat het wel goed met jou. Fijn dat je werk hebt. Zal wel even weer wennen zijn na zoveel vrije dagen. En nog wel kelneren. Volgens mij heb jij dat zo onder de knie. Je hebt toch al ervaring opgedaan bij disco Thijs. Ik heb de kaartjes voor mijn feestje van 1 november al verstuurd. Helaas kun jij er niet bij zijn. Maar sarah Pien haalt de schade met jou nog wel een keertje in. Waar dan ook!! Groetjes uit Losser.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Jaco, Montezuma

02 April 2014

Puerto Viejo, Saprissa

16 Maart 2014

Vasquez de Coronado, San José

05 Maart 2009

De laatste weken

27 December 2008

Fijne jaarwisseling

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10468

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: