We komen hier toch niet voor onze lol - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu We komen hier toch niet voor onze lol - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu

We komen hier toch niet voor onze lol

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 September 2008 | Aruba, Oranjestad

Na 1,5 week feesten, zuipen, duiken, ouwehoeren en zonnen komt dan bijna de tijd dat het ''echte'' leven weer begint. Maargoed machielos en william hadden nog een paar dagen hier en die moesten natuurlijk optimaal benut worden.

om te beginnen hebben we onze padi advanced duikcursus af gemaakt, hiervoor moesten we nog een nachtduik doen dit betekende rond zonsondergang met de auto op pad naar een voor de kust gelegen rif.

Eenmaal de auto uit wisten we niet hoe snel we met onze uitrusting
op de rug het water in moesten komen, want complete muggenfamilies stonden met van die koffertjes met angeltjes ons op te wachten .
Gevolg, machiel zat te klagen met 20 muggenbulten, william met en dubbele en bij mij zijn we de tel kwijtgeraakt bij 60. De nachtduik was dan wel echt super, waar de vissen grotendeels ontbraken waren we wel ooggetuigen van supermooie rifformaties, kreeften die aan het jagen waren en megakrabben
die hun maaltijd oppeuzelden.

verder hebben we nog op kosten van riu palace een middagje gratis mojito's zitten drinken. ik had op straat een all inclusive polsbandje gevonden,deze was echter wel wat kapot en een beetje verkleurd maar met een beetje dubbelzijdig plakband is veel op te lossen. machiel besloot zich op te offeren om het bandje te dragen, en dus voor william en ik als ober te fungeren ;) om binnen te komen moet je langs de security dus will en ik in een hoek ergens met een driedubbele radslag en met een dubbele schroef over het muurtje gesprongen en zo snel mogelijk het water in waar het nauwelijks te zien is om iemand een polsbandje om heeft.
Uiteindelijk 5 van die rakkers de man meester gemaakt waarna we maar eens richting huis moesten om ons klaar te maken voor de full moon party @ havana.

Zondag zijn we nog heerlijk uit eten geweest bij een super sjiek restaurant madame janet,hier had jordy een klein foutje gemaakt met het bestellen van bier.
hij bestelde Balashi (het plaatselijke bier) en de ober vroeg of die 16, 24 of 32 wou. Hij zo van ja doe dan maar 32, denkend dat het over Centiliters ging,
niet dus. dit waren gallons en 5 minuten later zaten we dan ook allemaal met 1 liter bier voor de neus.

MAandag ochtend heb ik de jongens op het vliegtuig gezet, onze prachtige blauwe mitchubischi gallant weer ingelevert en mijn ''studenten auto'' opgehaald.
Een studenten auto is hiet echt een voertuig wat je van a naar b brengt (als je geluk hebt). het piept en kraakt aan alle kanten, maar het is wel veruit de goedkoopste manier om een auto te huren. uiteindelijk ben ik dan met een suzuki alto weer terug gekomen bij mijn appartement.

Qua werk heb ik in verschillende bars/ cafe's/ restaurants geinformeerd, het is hier echter wel laag seizoen maar als ik echt er voor ga heb ik zo wat.
En a.s. zondag ga ik met Jordy en nog een paar anderen op een boot met iemand mee om te vissen (lees: hengel in het water en zorgen dat de koelbox op het eind leeg is) . De eigenaar van deze boot heeft een bedrijf in kozijnen
en dergelijke, weet het nog niet precies, maar hier zoeken ze nog iemand in de sales.

Gister mocht ik een keer mee doen met een vast groepje leraren,
politieagenten en bouwvakkers op een prachtig zaalvoetbal achtig veld op beton en zonder dak. hier stond echter totaal geen wind en na 2
sprintjes liep ik met de tong op de grond uit te hijgen... maar wel lekker hoor!





























  • 19 September 2008 - 19:21

    Machiel:

    haha, mooi verhaal moat!

    we waren al benieuwd wat voor auto het werd
    ben benieuwd naar de picture

    xx

  • 20 September 2008 - 12:01

    Thijs:

    Kozijnenverkoper; wat een raar woord :). Maar goed bezig!

  • 20 September 2008 - 16:15

    Gerard Gine.:

    Hoi Emile.
    Ja, nu wordt het weer uitkijken om klamotten te verdienen,om weer vervolgens een avontuur te plannen. Ja zo gaat dat toch?
    Ja, je bent jong en je wilt wat. beter zo als je bent wild en je..... wat.
    Heel veel groetjes van ons. Doe Jordy ,Bart en zijn vriend ook de hartelijke groeten.
    Een heel fijn weekend en sukses met het vinden van een baan.
    Gaaf jullie beleving van wat we net lazen.


  • 20 September 2008 - 19:06

    Jaap:

    Hee mooi verhaal; je schrijft het wel grappig op...
    groet,

    Jaap

  • 21 September 2008 - 14:00

    Lode:

    eey maatje,

    gaat je goed daar lees ik, ben ik blij om!

    november ben ik kort in Nederland, maar jij 100% cker niet... kom je uberhaupt nog terug, of moet ik je na het winterseizoen komen bezoeken in Aruba, want mij geen slecht idee lijkt...

    Lode

  • 21 September 2008 - 19:49

    Jan:

    Duidelijk harder aan het werk dan voorheen in Nederland. Fijn om te horen. Evenals dat het weer de mensen daar goed dorstig maakt. Sterk blijven en doorgaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Jaco, Montezuma

02 April 2014

Puerto Viejo, Saprissa

16 Maart 2014

Vasquez de Coronado, San José

05 Maart 2009

De laatste weken

27 December 2008

Fijne jaarwisseling

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 10469

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2008 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: