Eerste weekje part2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu Eerste weekje part2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu

Eerste weekje part2

Door: webmaster

10 September 2008 | Aruba, Oranjestad

Verder valt er hier super veel te beleven en te zien. Zo had het laatst hier een uurtje geregend, dan staat er gewoon 20 cm water op straat. De brandweer moet dan uit rukken om dat overtollige water op te zuigen en af te voeren.

Vrijdag zijn we uit eten geweest met zijn allen +- 15 man bij een restaurant waar je voor 90 gulden onbeperkt kan eten en drinken
dit systeem is wel erg leuk, ze hebben 16 verschillende soorten vlees, elke tafel heeft een koker met een rode kant en een groene kant. groen naar boven beteken ''BRING ON THE MEAT!'' en rood zoals je vast al kan raden stop even niks. totaal heb je 2 uur de tijd om je als echte hollander te gedragen en proberen zo veel mogelijk te vreten en te zuipen om je geld eruit te schranzen en zuipen.

Daarna zijn we nog even naar Senor frogs gegaan, de kroeg waar nathalee holloway het laatst was om nog even de avond af te maken.
Het overgrote deel van de mensen daar komt hier naar toe uit venezuela met de boot, wat hier zo'n 25 kilometer vanaf ligt.

Het appartement is trouwens super. ik woon hier in een huis waar ongeveer 8 mensen kunnen wonen. een grote woonkamer met een meter brede tv, complete keuken,
wasmachine, amerikaanse koelkast, airco. voor een veranda met 2 hangmatten waar je overigens 's avonds niet moet gaan liggen want dan word je echt
lek gestoken door de muggen.

Deze week ga ik even actief achter werk aan. van mijn huisbaas alex heb ik een hele lijst gekregen van tenten waar ze nederlanders aan nemen.

Volgende week maandag zullen machiel en william richting Colombia vetrekken voor hun afstudeer stage bij stork dus tot die tijd kunnen we nog heel veel leuke dingen gaan doen. I'll keep you posted.

Emile

• 12 September 2008 - 14:51

Joost:

Hey emile,

Je vermaakt je zie ik! prima om te horen! Neem aan dat je je geld terug hebt verdient in het restaurant!

Kusje

• 12 September 2008 - 18:34

Koen En Manon:

heeej bruder,
    klinkt super allemaal. hier in kreta ook alles voor elkaar. zitten echt super luxe. elke dag geweldig eten en drinken (vooral alcoholloze cocktails voor mama maar goed). zondag cruisen en daarna een nog luxer hotel. We zijn benieuwd. Veel succes met de rest van je duikcursus en hou ons op de hoogte.
    groetjes ons

• 13 September 2008 - 10:18

Gert-jan:

Ej Emile,

Waardeloze vakantie lees ik wel weer.. Je hebt het maar slecht daar! Succes met het zoeken naar werk..

ps. al in het Aruba casino geweest?

• 13 September 2008 - 17:11

Gerard En Gine.:

Hoi Emile.Gefeliciteerd en ook machiel en William. Heel veel lol ermee. Het laatste week-endje samen. Ja Jordy is er ook nog. Maar deze belevenis met z`n allen is weer een herinnering voor heel je leven. En dan solliciteren volgende week? Ja putje schepper op zee? Sukses daarmee. Groetjes aan allen.