Fijne jaarwisseling - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu Fijne jaarwisseling - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van emilios - WaarBenJij.nu

Fijne jaarwisseling

Door: webmaster

27 December 2008 | Aruba, Oranjestad

Hola!

Ik wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en een gelukkig nieuw jaar.

Ik wil graag iedereen bedanken voor een geweldig mooi 2008 met de topvakanties in Zell am see, Bern en Chersonissos, geweldige feestjes als Defqon, Decibel, Ground zero etc etc.

Mijn collega's bij waargaanweuit, verbeek&bornebroek en smithuis.

Uiteraard ook de jongens van Quick 15. Als ik volgend jaar terug ben dan pakken we ons 2e kampioenschap :)

Manon heel erg veel succes met de zwangerschap en hopelijk kom je samen met frummel en de rest nog naar Aruba!

Groeten,

Emile

ps. ik ga me aansluiten bij de traditie en zal voor het eerst op 1 januari deelnemen aan de nieuwjaarsduik!

• 28 December 2008 - 11:39

JeeWee:

yooo kerel! Nice picture ;-)
    Jij ook alvast een fijne jaarwisseling hé en zuip niet teveel ;-)

• 28 December 2008 - 12:20

Jaap:

Hee ook prettige jaarwisseling!!

Maak er een mooi feesie van (y)

• 28 December 2008 - 12:59

Mam, Zus En Frummel:

Eeej miel,
    super mooie foto. Helemaal in de nieuwjaarssfeer. We zijn er erg trots op dat je je aan de nieuwjaarsduik waagt. We leven met je mee.
    Doen ons best om naar aruba te komen, maar frummel zit nog te lekker. We houden je op de hoogte dus hou je mobile paraat voor t geval dat.
    Werk ze nog even daar en je hoort van ons.
    groetjes moeders, zuster en de kleine

• 28 December 2008 - 15:29

Tante Pien:

Hoi Emile,

Ik wens jou een heel mooi en gelukkig 2009 toe. En dat jij je aansluit bij de traditie van de nieuwjaarsduik daar geloof ik wel in... op Aruba haha.

• 28 December 2008 - 18:09

Jan En Toon:

Emile: houd vol daar in de tropen, hoe moeilijk dat ook is! Kom bij terugkomst maar eens een tropisch cocktail ophalen.

• 28 December 2008 - 19:55

Thijs:

Heej emilos,

Ook alvast een goed 2009 toegewenst.

Ik sluit aan bij een vorige reactie; Als je terug bent moeten we maar eens coctails gaan drinken. Je was al specialist, maar zult nu wel helemaal de gekste en lekkerste mixen kennen!

• 30 December 2008 - 12:54

Breukie:

Emile ik wens jou ook een goede start van 2009. P.s. daar had ik wel een side betje over willen maken met die bril en Rouwhorst oudjaarsnacht :)

• 30 December 2008 - 14:10

Legends:

Jooo Emiliooos, leuk verhaal weer hoor :P, haha

neee, dat betekend dat je het daar dus goed naar de zin hebt, mooi werk ;)

Helaas zijn we dit x niet bij elkaar met oud&nieuw, maar dat maken we binnenkort wel weer goed :)

ook een fije jaarwisseling daar en als je nog ff tijd hebt, bel nog ff naar mn colombiaanse mobiel (ik kan niet bellen met dat ding)

greets van will & mij, we are living the life ESTUPENDO

xxx

• 30 December 2008 - 22:20

Profi:

Fijne jaarwisseling en tot snel!! dikke knuwwel

• 21 Januari 2009 - 08:05

Marie-louise:

Hopelijk ben je al wel gebeld, maar toch willen wij jou ook feliciteren met je nieuwe verworven positie : OOM.

GEFELICITEERD.